dissabte, 19 de setembre del 2009

gestió i organització de la producció I

L'any passat vaig fer aquesta assignatura tan instructiva on haviem de treballar en equip per crear un producte o servei interactiu.
Vaig tindre sort de formar part de l'equip A, que és com ens vam batejar.
Cadascú ens vam ocupar d'una àrea ( anàlisi del producte o servei, màrqueting, tècnica, presentació de la informació i arquitectura de la informació) i ens vam turnar amb la tasca del cap de projecte.
Com és d'esperar ;-), jo em vaig triar l'àrea de presentació de la informació, que és la que tractava del disseny gràfic i el contingut. I vaig fer aquest logo per a l'equip, amb aquesta cabreta tan simpàtica.

la cabreta, cinta ferré
El producte que vam triar entre els que vam proposar, va ser una pàgina web on s'ensenyava a organitzar-se amb les feines domèstiques, sense discriminacions de condicions.
Vam haver de conceptualitzar l'interactiu ( briefing, diagrama de fluxes), també vam fer un estudi de mercat.
Amb l'Excel vam fer el pressupost i amb Microsoft Project el pla de producció, això ja va ser de forma individual.
Al final, aquesta va ser l'aparença de la maqueta del producte.

la pàgina de benvinguda
(les plantes les veus distorsionades perque són animacions)


i una pàgina interior

A aquesta assignatura va quedar palesa la idea de que en equip es treballa molt millor, fins i tot, via on line.